Redactie 112 0 reactie(s) wo 17 februari 2021, 21:51

Gordijn vliegt in brand van woonkamer in Ugchelen

Laatste update: 22 aug 2021 13:12 uur

UGCHELEN – In de woonkamer van een woning aan De Oude Klarenbeek in Ugchelen is woensdagavond een gordijn in brand gevlogen. Volgens 112 Alarmeringen Apeldoorn werden de hulpdiensten om 19:49 uur opgeroepen.

 

Een kaars die te dicht bij het gordijn stond was de oorzaak. Een bewoonster ademde mogelijk rook in en werd door het ambulancepersoneel gecontroleerd. Ze hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Deel dit artikel

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting Apeldoorn

Volg ons

Volg ons